subota, 27. listopada 2012.

Preporuke s blogova prijatelja - nove priče

Nije zgorega da vas s vremena na vrijeme podsjetim na blog priče blogera prijatelja. Ujedno (opet) pozivam one koji pišu slične priče ili pišu blogove s ovakovom ili sličnom tematikom da se jave. Možete i poslati slike koje želite da ih objavim na svom blogu. Svoje priče i slike možete slati na moj mail, također možete i komentirati blogove, tj. priče, kako ovdje na samom blogu tako i na mail adresi koja glasi: sexyblogovi@gmail.com

Dakle evo: po mom mišljenju vrlo zanimljiva priča nalazi se na http://www.fuckbuks.blogspot.com/ 
a priča nosi naslov: "Jebao sam mamu prijatelja mog"
Donosim neke ulomke iz navedene priče:

 Ljetna noć već se spustila na grad kad sam s buketom blijedo rozih ruža došao ispred zgrade gdje je živio moj prijatelj Neven i njegova mama Milena. No  nužno je da vam opišem sve ono što je prethodilo ovoj mojoj posjeti mami Mileni i prijatelju Nevenu.

Ja i Neven odrastali smo u istom kvartu, stanovali smo i u istoj zgradi, on na drugom a ja na petom katu. Njegova mama Milena bila je pička i pol. Žena jako dobrih nogu, krasne guze, bujnih grudiju...
Mali milijun puta sam drkao zamišljajući kako jebem baš nju. Naravno, na nju nisam drkao samo ja već i mnogi naši prijatelji, usudio bi se reći gotovo svi. Od čitavog društva iz kvarta najviše sam se zbližio s Nevenom. Možda je tome bila razlog njegova mama. Prijateljstvo s njim omogućavalo mi je da ih redovito posjećujem u njihovom malom stanu i da napasam oči na Mileni nakon čega bi imao materijala za drkanje...


U jednom trenutku Milena se ispriča, ustane i kaže da će se brzo vratiti. Izlazeći iz sobe miješa dupetom a Bero se odmah primi za svoj kurac. Pogledam Nevena a on se samo smješka i dalje nam toči vino iz butelje. A onda nas je šokirao. Priznao nam je kako je Mileni ispričao sve, ili gotovo sve. Pričao joj je o zajedničkim drkanjima, gledanju filmova i o tome kako smo se palili na nju. Prvo što sam ga upitao bilo je, je li on normalan? No ne dira to njega već se i dalje samo smije. Bero gleda i šuti, ništa mu nije jasno. Milena se vratila u sobu i ponovo sjela na staro mjesto opet prbacivši nogu preko noge. Meni došlo da ustanem, ispričam se i odem doma... međutim Milena kao da je čula moje misli. Pozove me imenom i kaže mi da dođem i sjednem pored nje. Jebiga sad... 

Ukoliko želite pročitati priču u cijelosti kliknite na jedan od gore navedenih linkova ili OVDJE 

Na navedenom blogu nalaze se i druge zanimljive priče na temu incesta: "Orgije s mamama", "Izdrkao sam se po maminim sisama", "Moja sexi mama i redaljka na njoj" kao i druge. 

Potom blog http://www.rogonja-zg.blogspot.com/
Zanimljiva priča koja nosi naslov Kada te žena prevari s mamom

Slijedi ulomak: 

Život uistinu piše romane  i drame. Često sam čuo tu izreku ali dok je nisam okusio na vlastitoj koži nisam joj pridavao značaj.
Čitam ovdje o prevarama žena ali moj slučaj je ipak pomalo drugačiji. Kako naslov kaže, žena me prevarila s mamom, i to s mojom mamom, da ne bi bilo nekakve zabune...


Ušao sam na ulaz dijela kuće koji smo koristili ja i moja žena Melita. Melite nije bilo u dnevnom boravku. Nije bila ni spavaćoj sobi, kuhinji, kupaonici... Pretpostavio sam da je preko kod mame. Tada mi je sinulo da sam, vozeći se prema kući, nedaleko do kuće ugledao crveni Golf kakvog je inače vozio mamin ljubavnik. No mnogi ljudi voze crveni Golf što je dakle moglo značiti da je bilo tko drugi tu mogao parkirati. Bilo kako bilo odlučio sam potražiti Melitu.

Krenuo sam hodnikom koji nas je spajao s maminim dijelom kuće. U kuhinji nije bilo nikoga. Krenuo sam u dnevni boravak... Na pola puta zbunjujuće su na mene djelovali zvukovi koji su se čuli. Usporio sam korak, gotovo zastao i osluškivao. Sličilo je na prigušeno stenjanje. Tiho, gotovo na prstima prišao sam vratima dnevnog boravka. Vrata su bila odškrinuta... Ušao sam te sam morao napraviti još nekoliko koraka kako bih mogao vidjeti ulaz u spavaću sobu. Harmonika vrata bila su otvorena više od polovice a ono što sam ugledao doslovce me šokiralo.


Čitavu priču pročitajte kliknuvši na jedan od gore navedenih linkova. Osim te priče tu se nalaze i druge zanimljive priče o nevjernim ženama: "Oženjen sam kurvom", "Kamatari su mi jebali ženu a ja sam gledao", "Kako sam saznao da sam rogonja" kao i druge.

Sljedeći blog http://www.sashazag.blogspot.com/
Na blogu se nalaze dvije nove priče jedna nosi naslov"Transvestit Neven ili sex s prijateljem" i to svojevrstan nastavak priče s bloga fuckbuks, "jebao sam mamu prijatelja mog".

Slijedi ulomak:

Čuo sam se s Nevenom nekoliko dana nakon one subote kada smo mu ja i Bero rasturili mamu na rođendanu (jebao sam mamu priajtelja mog). Ni jednom riječju nije spomenuo prošlo subotnja događanja. Dogovorili smo se da se nađemo u kafiću gdje smo se u posljednje vrijeme uglavnom nalazili, te uz koje pivo odigramo partiju-dvije biljara. Naravno, nisam imao ništa protiv...

Neven je bio vitak, plavkos i iz moje muške perspektive usudim se reći da je bio prilično zgodan dečko. Ispričao nam je kako je upoznao neke ljude iz svijeta mode te je već imao neke prliminarne razgovore o tome da postane profesinalni model.  Nismo imali razloga ne vjerovati mu...

Kada se Neven napokon pojavio u sobi nas obojica, Ja i Bero, umalo da nismo pali na dupe. U sobu je u stvari ušla atraktivna plavuša u sexi korzetu, mrežastim čarapama, obuvena u cipele s izrazito visokom petom, uz to više nego napadno, usudim se reći, kurvinski našminkana. Gledali smo tu pojavu izbuljenih očiju ostavši bez riječi. Naravno, nije to bila nikakva nepoznata plavuša. Bio je to Neven ali u jednom sasvim drugačijem i nadasve neočekivanom izdanju. Do tada sam stajao ali sada sam morao sjesti. Na Nevenovom napudranom licu crveno našminkane usne razvukle su se u nervozan osmijeh. Bero je napokon progovorio: "koji je sad ovo kurac?!"- Neven je očito bio nervozan...  

Druga priča prilično je dugačka no i zanimljiva a nosi i zanimljiv naslov: 
"Ispovjed bivšeg zatvorenika: "Kako sam pojebao jednu mamu i njezinoga sina" koji se volio odijevati i osjećati kao žensko.

Slijedi nekoliko ulomaka:


Ninekova mama me uvela u prekrasno uređen i prostran dnevni boravak. Ponudila me pićem koje naravno nisam odbio. Dok se muvala po sobi nisam skidao pogled s njezinih nogu i dupeta. Sjela je nasuprot mene i suknja joj se usukala dovoljno da vidim rub njezine čarape što me je dodatno napalilo.
Bila je vrlo srdačna i razgovorljiva.Pričala je kako joj je drago što me je upoznala. Nino, njezin sin, pričao joj je o meni kao i o tome da mi pomaže u uređenju bratove kuće i okućnice što joj je bilo drago zbog toga jer radi nešto korisno i ne dangubi. Naravno pojma nije imala da mi njezin sin već izvjesno vrijeme redovito puši kurac i da ga jebem u guzicu...bila je to prekrasna i rasna žena, s velikom i prelijepom guzicom, koja je vapila za dobrim kurcem, što joj se iz očiju isčitavalo.

Bio je radni dan, kasno ljetno poslijepodne, i u vlaku nije bilo mnogo putnika. Rekoh već da je bilo ljeto i vrućina je bila gotovo nepodnošljiva. Nakon odsluženja trogodišnje zatvorske kazne prvo sam navratio kod tetke u malo provincijsko mjesto. Ona mi je čuvala nešto novca koje mi je brat poslao iz Švedske gdje je živio i radio...

Prolazio sam uskim hodnikom vagona zagledajući u kupee. U jednom od kupea ugledah zgodno i slatko stvorenje.U prvi mah pomislio sam da je to žensko biće. Malo dulja crna kosa, glatko lice i putene usne su me zavarale. Tek kada sam se malo bolje zagledao shvatio sam da je to ipak muško biće. Slatko je spavao glave zabačene na sjedalo...

Nakon povratka iz wc-a mali nije ušao u kupe već je ostao na hodniku. Ponovo sam mu zagledao dupe i uvjerio se da uistinu ima lijepu ženskastu guzu. Oko vrata mu je visio mobitel. Oslonio se na prozor i stao tipkati. Djelovao mi je pederkasto i imao sam osjećaj da je u hodniku ostao zbog mene...

Držeći se rukom za onu stranu lica gdje sam mu puknuo šamar poslušno je kleknuo između mojih nogu i trenutak kasnije dudlao je moj kurac. Radio je to prilično dobro i nisam baš bio siguran da mu je prvi put. Povremeno bi mu rukom pritisnuo glavu nastojeći  mu kurac ugurati što dublje. Nekoliko puta se zbog toga zagrcnuo... Lovio bi zrak otvorenih usta gledajući prema meni suznih očiju...


U ormaru koji se nalazio u hodniku pronašao sam nekoliko pari nošenih ženskih štikli. Iste su pripadale mojoj šogorici, tj. bratovoj ženi. Uzeo sam te cipele i donio ih u kuhinju. Rekao sam mu kako želim da se skine posve gol. Neka na sebi ostavi samo pregaču i neka obuje jedne od tih štikli.  Da li je stvarno bio zbunjen ili se samo pravio nije mi bilo bitno. Učinio je što sam od njega tražio. Sada kada je Nino obuo cipele s visokom petom ljepota njegovih nogu i guze još su više dolazili do izražaja. Kurac mi je pulsirao sto na sat. Nisam mogao izdržati pa mi ga je popušio prije ručka, a popušio mi ga je još jednom prije nego je otišao kući...

Malo po malo od njega sam činio sve poslušniju i sve pokorniju kuju. Sada sam znao da mu mogu činiti sve što god poželim. Spremno je gutao spermu, lizao mi šupak, držao kurac dok pišam...  

Obje navedene priče možete pročitati klikom na gore navedeni link ili klikom na linkove ovdje dolje:

ISPOVJED BIVŠEG ZATVORENIKA 

TRANSVESTIT NEVEN-SEX S PRIJATELJEM 

Na spomenutom blogu nalazi se još zanimljivih i perverznih priča na temu transvestizma (muškaraca koji se odijevaju i osjećaju kao žene); "Pišanje za pamćenje", "Pušio sam kurac ljubavniku moje mame", "Bio sam rob-inja drugom muškarcu" i druge.






-Uživajte u čitanju, pusa svima i lijepi pozdrav od mene!-

 
 
  
  

Nema komentara:

Objavi komentar