četvrtak, 5. srpnja 2012.

Tražim ljubavnika za svoju ženu

Prije svega iskrene isprike onima koji na mom blogu očekuju nove priče. Posljednjih dana pa i tjedana dosta sam putovala na relaciji Zagreb - more i jednostavno nisam stigla pisati. No sada ću si dati truda i već idućih dana objaviti nešto novih priča. Stoga vam sada i ovdje prenosim dio jednog pisma, jednog čitatelja, objavljenog na blogu prijatelju: http://www.fuckbuks.blogspot.com/

Priča, tj. pismo nosi naslov -Tražim ljubavnika za svoju ženu - Mislim da je zanimljivo za pročitati. Inače to, odnosno slično, pismo od istog čitatelja objavljeno je bilo na mojem starom blogu koji je nažalost izvan funkcije. Neznajući za adresu mog novog bloga čitatelj ga je objavio na blogu - prijatelju, pa ga ja evo ovdje dijelom prenosim.

TRAŽIM LJUBAVNIKA ZA SVOJU ŽENU

Mi smo bračni par koji su već prešli čerdesetu godinu života. Relativno dugo smo u braku. Oboje smo mladoliki, barem tako kažu. Usudim se reći da je moja supruga prilično zgodna i atraktivna žena. Kada imate zgodnu i sexi ženu onda morate prihvatiti i činjenicu da će biti predmet želja mnogih muškaraca i pomiriti se s tim ili ćete popizditi od ljubomore. Ja spadam u kategoriju onih muškaraca koje uzbuđuje činjenica da ih žena vara, tj. da se jebe s drugima. Njena šaranja započela su već u ranoj fazi našeg braka no meni je dosta dugo trebalo da to shvatim. Moram priznati da je to radila izuzetno pametno i vješto je glumila vjernu suprugu. U nekoliko navrata kod mene se pojavila sumnja ali ništa više od toga. Prva greška kod nje bila je kada se upustila u avanturu s jednim mojim dobrim znancem. Najprije sam sumnjao jer mi je njihovo ponašanje bilo neobično, u stvari neki instinkt je proradio i kasnije sam shvatio da sam bio u pravu, a onda sam si dao malo truda pa sam je pratio i vrlo brzo sam otkrio da se sastaju meni iza leđa. OK, to je bilo to.
Ne mogu sad reći da nisam osjećao neku vrstu ljutnje jer mi je moja žena nabijala rogove ispred nosa s čovjekom kojeg sam gotovo smatrao prijateljem. Ali ta ljutnja ispreplitala se s uzbuđenjem kojeg sam također osjećao. Odlučio sam šutjeti i čekati dok ne razmislim kako točno postupiti. No stjecajem okolnosti, o kojima neću sad tu pisati da previše ne duljim, ta se veza raspala.
Znao sam da će u dogledno vrijeme pronaći novog ljubavnika. Tako je i bilo. U periodu cca dvije godine imala je dvojicu ljubavnika za koje sam saznao. Jedan je bio visoko obrazovani mladi muškarac a drugi je bio konobar u jednom kafiću u koji je zalazila na kavu. Obojica su bila oženjena pa je to vjerojatno bio razlog što veze s njima nisu dulje potrajale. Moguće da je bilo još njih ali ja to ne znam.
Bio sam konačno spreman otvoreno porazgovarati sa ženom i predložiti joj da prestane sa skrivanjem i da pronađe ljubavnika na dulje staze a da se i ja s vremenom uključim u igru. Ne bi imao ništa ni protiv ljubavnog para ali to bi možda bila iduća faza. No prije nego sam uspio realizirati taj planirani razgovor moja žena napravila je kardinalnu grešku.
Spetljala se s jednim rastavljenim muškarcem, nešto mlađim od nje što je nebitno ali samo da spomenem. Sve bi bilo u redu da je taj tip htio samo avanturu i povremeni sex. No on se zaljubio u moju ženu. Tu nastaju problemi.


Ukoliko vas zanima nastavak priče i pojašnjenje onoga što čitatelj želi, odnosno traži, pročitajte ovu priču - pismo do kraja. Idite na blog, tj., klknite na link koji sam gore stavila ili kliknite  na ovaj odvdje navedeni link: http://www.fuckbuks.blogspot.com/?zx=851c69006f6db24e





Nema komentara:

Objavi komentar