petak, 3. kolovoza 2012.

Malo priča s drugih blogova - prijatelja

Dragi moji!
Ja sam zbilja prezauzeta i koliko god to željela ne mogu ovdje pisati u onoj mjeri u kojoj bi to htjela. Osim toga ljeto je i moram se malo odmarati kada uhvatim vremena. Skoknuti do mora na koji dan ili makar do Tuhelja a ako ni to ne stignem onda do jezera Jarun.
Pa dok ne napišem novu priču evo dijelova nekih priča za koji možda pokažete interes pa ih pročitate u cijelosti a nalaze se na blogu mojih blogera, prijatelja. I opet pozivam blogerice i blogere koji pišu o sličnim temama kao i ja da mi se jave.
Nadalje, svoje priče, slike i opaske možete mi javiti na moj mail: radana02@net.hr

Dakle dio priče s bloga: http://www.rogonja-zg.blogspot.com/
Blog na kojem pišu oni muškarci koji znaju da ih žene varaju i to h uzbuđuje. Zanimljivih pričica tu ima, pa tko voli neka pročita. A ova priča u stvari su zapisi maiova kojeje prevareni muž našao na mailu svoje žene:

 Evo priče jednog rogonje (Nenad) koji je saznao da ga žena vara i to tako što je provalio lozinku za njezin mail. Ovo je prvi dio u kojem objavljuje poruke koje je putem maila njegova žena razmijenjivala sa svojim ljubavnikom. Nju ćemo ovdje, zbog diskrecije zvati Nataša, a njega (ljubavnika) Mario.


MARIO: Pozdrav ljubavi!
Što je s tobom? Uopće mi se ne javljaš, ne odgovaraš na pozive, ne šalješ mail??? Nije valjda da se ljutiš? I nemoj mi samo opet početi priču kako sam ja premlad za tebe. Znaš da ja obožavam stare koke...hahaha
Nemoje se ljutiti zbog ovoga "stare koke", znam ja da ti nisi stara nego te malčice zezam da te oraspoložim.
Javi se, molim te, molim te, molim te!
Pusa!
NATAŠA: Znaš ti vrlo dobro zašto ti se ne javljam. Naravno da sam ljuta. Ljuta sam na tebe kao i na Marka. Žao mi je što sam uopće pristala da me upoznaš s tim sadistom.
MARIO: Bok ljubavi!
Kažeš da je Marko sadist?! Mislim da pretjeruješ. Dobro, priznajem da je malo pretjerao ali sve je to bilo u žaru igre koju si ti i započela. Zar ne?
NATAŠA: Dobro i ja snosim dio krivice ali i ti jer si ga trebao spriječiti da mi radi one stvari.
MARIO: Ma koje stvari, ljubavi? U redu, svi smo malo popili, pa i ti. Uostalom ti si započela priču o jebanju u guzu. Sama si rekla da si imala takvih iskustava i da nije bilo loše. Marko se napalio što je bilo i za očekivati. Zar si tu priču započela slučajno i bez veze? I nemoj mi samo reći da usprokos svemu nije bilo uzbudljivo.
Ukoliko vas zanima nastavak posjetite blog čiji link sam gore stavila ili kliknite ovdje: http://www.rogonja-zg.blogspot.com/?zx=1a2586ea681a39b8
Slijedi priča s bloga: http://www.sashazag.blogspot.com/   

Jedan muškarac koji se voli povremeo odijevati i osjećati kao žena piše zanimljive priče. Pa ako vas takvo štivo zanima ovdje sada objavljujem dio priče s navedenog bloga pod naslovom: 
Pišanje za pamćenje

Izvjesno vrijeme sam se putem mailova dopisivao sa Sinišom. Stupili smo u kontakt preko jednog internet oglasnika. Najprije smo razmijenili neka svoja razmišljanja i fantazije i ta dopisivnja obojicu su pošteno napalila. Siniša je od prvog trenutka otvoreno priznao kako obožava pising. To je ono što ga jako pali i što bi želio sa mnom prakticirati. Bio je oženjen, tj. rastavljen pa ponovo oženjen. S drugom ženom nije imao djece i živio je s njom u njezinom jednosobnom stanu, tek nešto većem od garsonjere. Svoj stan ostavio je prvoj ženi a ova druga imala je u nasljeđu jednu manju kuću negdje u okolici Zaprešića. Tamo joj je živjela neka teta koju je obično vikendima posjećivala pa je Siniša predložio da se dogovorimo za susret u neko takvo vrijeme, tj. onda kada mu žena bude u posjetu teti.
Dakle nakon razmjene mailova uslijedila je i razmjena fotografija. Otvoreno sam priznao da su slike koje mu šaljem malo starijeg datuma te da sam u međuvremenu nabacio nešto kila viška ali novijih slika nisam trenutno imao. Bili smo otprilike istih godina. Njegova želja za pišanjem po drugim osobama bila je usitinu jako izražena i u svakom mailu je o tome pisao. Osobno nisam imao ništa protiv pišanja ali nekako mi nije bilo prihvatljivo ono ekstremno kakvog je on priželjkivao. Možda je ovaj izraz ekstremno pomalo nespretan i nerazumljiv ali biti će vam jasnije kada priču pročitate do kraja.
Dakle pokušavao sam u svojim porukama njemu ublažiti te njegove prohtjeve ali bezuspješno. Što sam ga više nastojao uvjeriti na neku soft verziju pisa on je više inzistirao na žestokom pisu. Na kraju sam bio toliko narajcan da sam popustio. Jednostavno sam mu rekao kako pristajem na sve što želi. To ga je oduševilo. Dogovor je pao da se nađemo već iduću subotu. Žena mu odlazi do tete i možemo se naći.
Došao sam ispred njegove zgrade i nazvao ga mobitelom. To je bio znak da ostavi odškrinuta ulazna vrata. Naime dogovorili smo se da me vidi tek pošto se preodjenem i našminkam. Ušao sam u stan i odmah desno skrenuo u malu kupaonicu. Iz torbe sam izvadio čarape, haltere, štikle, periku, šminku i haljinu. Sredio sam se relativno brzo i najbolje što sam mogao. Osjećao sam veliku tremu. Napokon sam odjeven u crvenu, pomalo preusku i bezobrazno kratku haljinu, crne čarape i crvene štikle, sa smeđom perikom na glavi i jarko našminkanih usana, ušao u polu zamračenu sobu.
Siniša je sjedio u fotelji. Bio je gotovo gol. Na sebi je imao samo nekakav crni kožni prsluk. Pušio je cigaretu. Bio je lijepo građen to sam odmah primjetio. Odmjerio me od glave do pete i rekao kako nije loše. Svidjele su mu se moje noge u crnim svjetlucavim čarapama i to je posebeno naglasio. Ostavio je u startu dojam strogog i dominatnog muškarca što se meni svidjelo. Rekao je kako prvo moramo nešto popiti. Poslao me na drugi kraj sobe da iz hladnjaka izvadim bocu vina. Dok sam vadio vino namjerno sam se sagnuo više nego je bilo potrebno kako bi mu što više otkrio svoju guzu. Dok sam točio vino u čašu pitao sam ga što misli jesam li se previše udebljao obzirom na slike koje sam mu poslao. Odgovorio je kako baš voli malko punašnije i da mu se takav dopadam. Pružio sam mu čašu i pitao ga da li smijem i sebi natočiti. Prijekorno me pogledao. Pokazao je prstom na drugu čašu i rekao neka je uzmem u ruku. Ustao je a ja sam uzeo čašu ne znajući što smjera. Potom mi je rekao neka primim u ruku njegov kurac i stavim ga iznad čaše. 
Ukoliko vas zanima nastavak kliknite na gore navedeni link ili na ovaj link ovdje;http://www.sashazag.blogspot.com/?zx=e51543604fe0d3a1  i pročitajte priču, "Pišanje za pamćenje", do kraja.





Za kraj evo malo slikica mojih gaćica. Ima onih koji su mi se javili i kazali da vole drkati gledajući slike mojih gaćica, pa evo onda malo tih i takvih slikica. Pozdrav i pusa svima koliko god vas ima.




Broj komentara: 5:

  1. Puno lijepih gačica. Volio bi neke probati.

    OdgovoriIzbriši
  2. moj suprug voli da slusa kako sam se pre toga pojebala sa ljubavnikom,voli i da nas posmatra a i sam je dobar jebac.uz to volimo lepo sex rublje zajedno ga biramo a vrhunac svega je da onakve gacice i hulahopke koje nosim na sebi ja isto takve i on nosi na sebi.ne smetami naprotiv uzbudjuje nas oboje a volimo da se mazimo dok na sebi imamo oboje samo hulahopke poz erzika i ivan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuh što ovo deluje napaljivo! Ne znam dal bi mi se kurac pre okrenuo na Eržiku ili Ivana... Uh, njega bih tucao prvog, ali samo u ženinoj garderobi i uz njenu pomoć... a onda bi Eržiku napunio semenom da preliva! Sjajni ste. Pišite...

      Izbriši
  3. Nema onih lijepih tangica koje su na super dobroj guzi na zadnjem sjedištu auta!

    OdgovoriIzbriši