četvrtak, 10. svibnja 2012.

Mladi Bosanci (prvi dio)

Tog dana s posla sam otišla malo ranije. Bio je petak i posla je bilo manje nego obično. Željela sam malo prolunjati gradom, obići trgovačke centre a poslije popiti kavu sa prijateljicom još iz školskih dana, Tamarom. Osjećala sam se baš dobro a i izgledala sam dobro. Tog dana odjenula sam sivu suknju, crnu prozirnu košulju, crni lagani kaputić, samostojeće crne čarape i na sve to obula crvene cipele s visokom petom, što je dodatno naglasilo moj sexi izgled. Primjetila sa da se muškarci okreću za mnom i to mi je godilo. Sjela sam u kafić očekujući da se svakog časa pojavi Tamara. No oglasio se moj mobitel. S druge strane bila je Tamara. Ispričavala se jer eto iskrsle su joj neke neplanirane obveze i neće doći. Bilo mi je žao ali što se može.

Ispijala sam posljednje gutljaje kave i razmišljala kamo krenuti. Prošetati još malo gradom ili poći doma? Odjednom me netko potapšao po ramenima. Okrenula sam se i ugledala svog starog prijatelja Nenada. Nenad je bio moj stari znanac, stara ljubav, pa ljubavnik i osoba koja me voljela fotografirati. Naime on je bio fotograf baš po profesiji, no stvarno se bavio drugim poslom a fotograifjom se bavio honorarno. Njemu sam uvijek rado pozirala a samo fotografiranje, tj. poziranje, me uvijek jako palilo. Nenad je kupovao neke stvari koje je trebao odvesti u vikendicu. Nenadovi roditelji su još davno kupili jednu parcelu tamo negdje iza Kašine. Na tom mjestu su sagradili lijepu vikendicu ali je nikada do kraja nisu dovršili. Sada je Nenad odlučio dovršti započeto pa je vikende provodio tamo uređujući vikendicu po svojoj želji i svom ukusu. Pozvala sam ga da sjedne no odbio je rekavši da je u žurbi jer još danas mora u tu vukojebinu iza Kašine dostaviti stvari za majstore koji dolaze ujutro. A onda je on mene pozvao da pođem s njim pa ćemo negdje usput popiti piće. Kratko sam razmislila i shvatila da ionako nemam nekog pametnijeg posla a mali izlet u prirodu bi mi dobro došao.

Ušli smo u Nenadov kombi i krenuli put Kašine. Uz ugodan razgovor vrijeme tijekom vožnje brzo je prošlo. S glavne ceste skrenuli smo na makadam i nakon desetak minuta stigli smo do Nenadove vikendice. Čim smo izašli odmah sam uočila u dvorištu vikendice parkiran stari Yugo bez tablica. Pitala sam Nenada čiji je to automobil? Nenad mi je rekao kako se malo dalje uz brijeg gradi jedna vikendica. Dečki koji tamo rade tu parkiraju taj auto koji im služi da bi njime odlazili u trgovinu po namirnice. Naime njih dvojica tamo borave već petnaestak dana. Potom je rekao kako je nedavno snimao i fotografirao svadbu brata jednog od tih radnika i evo danas mu je trebao dostaviti DVD i fotografije ali je zaboravio. Istovarivši stvari iz kombija odlučio je otići do njih ispričati im se te im objasniti kako će im DVD i slike dostaviti neki drugi dan. Pitao me želim li poći s njim ili ga sačekati u vikendici? Željela sam poći iako su mi visoke pete pravile problema pri hodanju po neravnom terenu. Nenad je ponio i fotografski digitalni aparat kao bi im pokazao fotografije pohranjene u aparatu.

Uskom neravnom stazom stigli smo do mjesta gdje se nalazila ta vikendica u gradnji. U podnožju brijega bila je gomila raznog građevinskog materijala. Na brijegu se uzdizala ljepa velika brvnara nasađena na zidani podrum koji je bio ukopan u brijeg. Dva mlada dečka utovarivali su cigle u prikolicu koja je bila pričvršćena za motokultivator. Tim motokultivatorom vukli su prikolicu natovarenu materijalom uz usku stazu do brvnare. Staza do brvnare bila je uska a s jedne i druge strane staze nalazila se žičana ograda. No mene su više zainteresirali mladi dečki. Bili su samo u kratkim hlačama. Preplanuli od sunca, mišićavi i okupani znojem. Ubrzo sam saznala da su mladići iz Bosne. Stariji, koji nije mogao imati više od 24-25 godina, zvao se Edin a mlađi Jasmin. Nije bilo sumnje da sam ih svojom pojavom živo zainteresirala. Pozvali su nas u kuću. Unutrašnjost brvnare bila je lijepo uređena. Dok je Nenad Edinu pokazivao fotke u aparatu ja sam započela razgovor s Jasminom. Imao je prekrasne zelene oči koje su se isticale na preplanulom licu. Jasmin mi je pričao kako već danima dovoze materijal iz podnožja brda jer nema drugog načina da se materijal dostavi, kako je vlasnik kuće povratnik iz Australije i kako je odlučio  s druge strane brvnare dograditi zidanu kuću u kojoj će biti sauna, salon za biljar, soba sa spravama za fitnes...Kako imaju vodu ali struje još nema već se služe agregatom, kako su bageri došli preko brda s druge strane i vršili iskope, kako su već dva puta narkomani provalili i pokrali stvari pa sad oni eto tu rade i ujedno čuvaju kuću...Pričao mi je o svemu i svačemu vezano za kuću a ja sam se pravila da me sve to jako zanima dok sam u stvari zamišljala kako bi ga rado sada tu i odmah, tako znojog i prljavog pojebala. Nehajno sam prebacivala nogu preko noge dok se suknja povlačila otkrivajući i više nego bi trebalo. Naravno da mu se pogled svako malo spuštao na moje noge. No i Edin koji je s Nenadom sjedio malo dalje više pozornosti posvećivao je mojim nogama nego fotografijama.

Ustala sam govoreći kako bi malo razgledala kuću. razgledavajući prostoriju i namještaj namjerno sam se sagnula znajući da mi se suknja podigla toliko da se mogao vidjeti rub mojih čarapa. Izašla sam na terasu  i Jasmin sa mnom. Uistinu je s terase pucao prekrasan pogled na čitav kraj. Rekla sam Jasminu kako mi je u cipelu upao kamenčić što je u stvari bila istina. No dok sam izuvala cipelu iskoristila sam priliku kako bi se jednom rukom oslonila na Jasmina. Osjetila sam pod dlanom podrhtavanje njegovih prsnih mišića. Godio mu je moj dodir. Istresla sam kamenčić pa se sagnula sam kako bi obula cipelu a kada sam se ustajala odglumila sam kako sam djelomično izgubila ravnotežu tako da sam rukom, kao slučajno, okrznula preko hlača njegov kurac. Pogledala sam ga u oči i nasmiješila se. Činilo se da će dečko eksplodirati. Stvar je spasio Nenad pojavivši se na vratima kazavši kako je krajnje vrijeme da krenemo jer ima još nekih neodgodivih obveza u gradu. Dok smo se spuštali stazom lako sam mogla uočiti kako su Jasminu i Edinu kurčevi nabrekli što su obojica nevješto prikrivali rukama. Nenad je rekao kako ne zna točno kada bi im mogao dostaviti fotografije i DVD no misli da bi to moglo biti tek idući vikend. Sada sam ja iskoristila priliku i rekla kako ću kroz dva ili tri dana prolaziti ovuda jer namjeravam posjetiti prijateljicu Elviru tako da bi usput mogla ponjeti fotke. Neće mi biti problem malo skrenuti s puta i učiniti im tu uslugu. Naravno, uopće nisam imala u planu tih dana posjetiti Elviru ali sada mi je to došlo kao dobra izlika a do Elvire se uistinu ide cestom koja prolazi nedaleko ovog mjesta. Dečki na tu moju opasku jednostavno nisu mogli skriti ozarenost ma koliko se trudili. Nenad je rekao kako nema ništa protiv. Zatražila sam ih brojeve mobitela kako bi im javila kada dolazim pa me neka netko od njih sačeka dolje kod raskršća gdje se s asfalta skreće na makadam.  Naravno, glumila sam kako im samo želim učiniti uslugu trudeći se da ne posumnjaju  da sam u stvari željna njihovih nabreklih kurčeva.

Dok smo išli prema Nenadovoj vikendici on nije mogao suspregnuti smijeh. Rekao mi je da sam luda i da sam mlade Bosance narajcala do bola. Vjerojatno će čitavu noć drkati kao sumanuti. Smiješila sam se gledajući Nenada ispod oka. Upozorio me da pazim što ću činiti kada im budem donjela fotke i DVD. Pitala sam ga jesam li i njega napalila? Odgovorio je da jesam i kako bi me vrlo rado sada naguzio ali jednostavno nema vremena tim više što smo se neplanirano dugo zadržali kod dečkiju iz Bosne. Dok je on zaključavao vikendicu ja sam svukla gaćice i sjela u kombi. Krenuli smo prema glavnoj cesti. Vozio je lagano po neravnom makadamu a ja sam zadigla suknju i prstom počela trljati pičku. Rekla sam da ako već on nema vremena valjda mu neće smetati da sa sama zadovoljim jer sam se i ja narajcala. Zakolutao je očima ali je ipak pogledavao moju vlažnu pičku. Desnom rukom trljala sam klitoris svoje nbrekle pičke a lijevom sam Nenadu otkopčala šlic, izvadila mu kurac i stala mu ga drkati. Nije se bunio. Još je više usporio vožnju...drkala sam mu ga sve brže i jače... U jednom trenutku glasno je uzdahnuo i stao na kočnicu. Iz kurca je sperma izletjela poput širokog mlaza špricajući po volanu i kontrolnoj ploči. Malo sperme završilo je i na mojoj košulji. Ponovo je rekao da nisam normalna. Zakopčao je šlic pa ispod sjedala izvukao krpu kojom je obrisao tragove sperme. Skrenuli smo s makadama na asfaltiranu cestu i krenuli put grada. Na rastanku mi je rakao da će me sutra nazvati te se dogovoriti kada i gdje ćemo se naći kako bi mi dao DVD i slike za mlade Bosance.


 

Nema komentara:

Objavi komentar