nedjelja, 13. svibnja 2012.

SLIKICE-malo mojih slika

-Na ovom mjestu ću i ubuduće stavljati slike. Kao svoje tako i nekih svojih prijateljica. Pa navratite ovdje s vremena na vrijeme.






Broj komentara: 55:

  1. vidjeh tvoj profil na badoo pa došao vidjeti tvoj blog....jako mi se sviđa i volio bih da se dopisujemo i razmjenjujemo iskustva...javi se na losm28@gmail.com
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Bog..jako lijepe slike jedva čekam nove..jako mi se suiđa to što svoja iskustva dijeliš sa nama..nadam se da češ mi odgovoriti i putem maila imam nekoliko pitanja i zanima me tvoje mišljenje..kiss.

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasne slikice , rado bi vas upoznao uživo ...ajde javite se na email sa kojeg sam vam već slao neka pitanja ..pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. fino fino javi se na frane_lg@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. odlične;),javi mi se na mariolamare77@gmail.com pa da razmjenimo neke...

    OdgovoriIzbriši
  6. ne, ne, ne izgledas ti dobro, lazu te oni koji kazu tako, ti izgledas, ODLICNO, a rado bih se pisao sa tobom ako se javis na gvozdeni001@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. mmmm,preslatke guze i sike,ako je neka od vlasnica ovi slika za vise od pisanja neka se javi,rado bi je lizao satima a takodje i dobro jebao

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepo i zanimljivo,prava loziona ,divne price ,a da je tadana tebe jebati,pozzzz svima

    OdgovoriIzbriši
  9. Volio bih da mi se javite na e mail skateboy23@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si. Javi mi se na veseljko987@gmail. Neces pozaliti.

    OdgovoriIzbriši
  11. javite se na azure_darko@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve je na svom mjestu... !!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Nemam što reći uistinu je da čovjek odahne od problema. Podržavam ovaj blog i samo nastavite dalje!!!!!!!!!
    ljzlatko@gmail.com
    Daruvar.

    OdgovoriIzbriši
  14. Stalno čitam tvoje tekstove i mazim bradavice i stiscem lagano, pica mi se svaki put navlaži.... jaaako me uzbuđuju tvoji tekstovi. Stalno razmišljam kako bi bilo dobro te upoznati i s tobom provesti jedno popodne, vodi me gdje god hoćeš i radi sa mnom što god želiš, fantastična si!! Pozdrav od Tine

    OdgovoriIzbriši
  15. Može još novih slikica?
    Emanuela

    OdgovoriIzbriši
  16. lepa zgodna i pozeljna zena sa modernim shvatanjem zivota imamo nesto slicnog poz erzika i ivan

    OdgovoriIzbriši
  17. javi mi se na danielsadric@gmail.com lijep mlad zgodan obdaren i dobar sponzor :)

    OdgovoriIzbriši
  18. SAMO tako i dalje nastavite mojih par slikica sa time da se moja draga slaže da je neki mladac nabije jer sam ja
    inpotentan ljzlatko@gmail.com
    Isključivo mail.

    OdgovoriIzbriši
  19. prekrasne fotke volim ih pogledati a volim i da gledaju nase

    OdgovoriIzbriši
  20. Blog je odličan, slike su mi super i raja koja se javljaju. Veliki pozdrav iz Sarajeva svima ;-)

    OdgovoriIzbriši
  21. Super slike zgdne žene!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Super slike zgdne žene!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Odlične erotske slike lijepo građene žene. A guza je lijepa, super dobra za +10 radana!

    OdgovoriIzbriši
  24. priče sočne slike još bolje

    OdgovoriIzbriši
  25. priče sočne slike još bolje

    OdgovoriIzbriši
  26. Sve su slike odlične. Osim one u autu koja je fantastičnaaa!

    OdgovoriIzbriši
  27. Sve su slike odlične. Osim one u autu koja je fantastičnaaa!

    OdgovoriIzbriši
  28. Priče su jako dobre i zanimljive. Slike su super jer je dama na slici baš lijepa i vrlo dobro tijelo ima!

    OdgovoriIzbriši
  29. Slike su vrlo sexi! Odlične! Dugo vremena nema ni jedne nove.

    OdgovoriIzbriši
  30. Vrlo dobre sexi slike. Ona u autu je super seksi!!!

    OdgovoriIzbriši
  31. Ove slike kad god ih pogledam su mi sve bolje. Još kad bi se našla i koja nova bilo bi super.100 puta bravo za seksi damu na slikama.

    OdgovoriIzbriši
  32. Sve ove slike su dobre, erotske. Ali ona u autu mi je najbolja. Odlična poza i savršena Guza. Tu sliku obožavm!

    OdgovoriIzbriši
  33. Vrlo dugo nema ni jedne nove slike? Hoće li uskoro biti koja nova?

    OdgovoriIzbriši
  34. Vrlo dugo nema ni jedne nove slike? Hoće li uskoro biti koja nova?

    OdgovoriIzbriši
  35. Nikada nisam vidio bolje i ljepše Guze od ove na zadnjem sjedištu auta.Ta Guza je Dobra, Bolja.Najbolja. SAVRŠENA

    OdgovoriIzbriši
  36. Još nema ni jedne nove slike! Hoće li uskoro biti barem jedna nova slika!?

    OdgovoriIzbriši
  37. Još nema ni jedne nove slike! Hoće li uskoro biti barem jedna nova slika!?

    OdgovoriIzbriši
  38. Dugo! Dugo! Dugo! Nema ni jedne nove slike!!!

    OdgovoriIzbriši
  39. Neka pati koga smeta ali ova Guza na zadnjem sjedištu auta je najbolja Guza. Savršena poza i Guza!

    OdgovoriIzbriši
  40. Sve slike su dobre erotske. Najbolje su prve dvije. Guza u autu i u šumi! Kada čovjek gleda sliku u autu i vidi lijepe crne štiklice lijepo oblikovanu potkoljenice. Nadkoljenice. Lijepu okruglu guzu u crnim tangicama može se uzbuditi i onda mora pitona smirivati 2-3 puta uhh!!!

    OdgovoriIzbriši
  41. Dobra stranica. Lijepe slike. Ali ali dugo nema ni.jedna nova slika!

    OdgovoriIzbriši
  42. Dobra stranica. Lijepe slike. Ali ali dugo nema ni.jedna nova slika!

    OdgovoriIzbriši
  43. Dobra Guza na zadnjem sjedištu auta! Super Guza!

    OdgovoriIzbriši
  44. Sve slike za +10 jesu! Šteta što konačno ni jedne nove nema već dugo,dugo vremena!!!

    OdgovoriIzbriši
  45. Uh!Uh!,Uh!Koja dobra je ova Guza u autu!Lipo oblikovana okrugla! Ima i lijepe crne tangice. Super su a i najlonske čarape su lijepe! Volio bi imati te tangice i čarape!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisi mi na mail najlon.love@gmail.com
      Da malo popricamo o carapama obozavam jih a i moja jih nosi

      Izbriši
  46. Mogla bi napokon i koja nova slika!?

    OdgovoriIzbriši
  47. Lijepa i seksi je Guza u autu! Super dobro izgledaju noge i štiklice!

    OdgovoriIzbriši
  48. Dobre sexy slike ali najbolja je vrhunska sexy guza u autu!!! BRAVO!!!

    OdgovoriIzbriši
  49. SUPER PRAVA DOBRA SEXY GUZA RADANA! KADA ĆE BITI KOJA NOVA SLIKA!!!

    OdgovoriIzbriši
  50. Sajt za upoznavanje za muskarce i zene preko 18 godina. Sajt za kontakt i dopisivanje. UPOZNAVANJE BALKAN

    OdgovoriIzbriši