nedjelja, 3. lipnja 2012.

SLIKE - neke od slika koje mi na mail šalju čitatelji

-Na mail osim poruka dobijam i razne slike. pa evo odabrala sam neke koje mi šaljete. Nadam se da će vam se svidjeti. Svima šaljem pusu i ljubim vas tamo gdje najviše volite!






















Broj komentara: 6:

  1. Obozavam seks u svim varijantma, jebem se sa kumom,muz mi je krajnje perverzan cucklod.
    volim ovakve fotke iz kojih izbija cista neglacana energija, bravo......saljem svoje,sa muzem ikumom pozz.Sonja

    OdgovoriIzbriši
  2. Divota i volim vas sve.
    ljzlatko@gmail.com
    Daruvar.

    OdgovoriIzbriši
  3. volim sex i uz muzev nagovor imala sam i imam ljubavnika.voli da mu pricam kako smo se mazili kako mi je mazio i ljubio sise picu kako sam sisala kurac kako me je punio spermom u usta u picu,apopsle me i on strasno pojebe.volim i u uzivam da me neko jebe u prisustvu muza dasmo u trojci ili da nas gleda a volim i da nas snima dok se jebemo.imamo mnogo snimaka,a neke ce mo poslati da i vi mozete da uzivate.voleli bi dase druzimo i razmenjujemo iskustva sa istomisljenicima pozdrav od erzike i ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Erzika i aj imam slične avanture i to je nešto što se ne može opisati
      javi se na kpkp7576@gmail.com

      Zorica

      Izbriši
  4. Sajt za upoznavanje za muskarce i zene preko 18 godina. Sajt za kontakt i dopisivanje. UPOZNAVANJE BALKAN

    OdgovoriIzbriši