četvrtak, 10. svibnja 2012.

Brijanje mačkice

Ušavši u Milanov stan odmah sam otišla u kupaonicu na tuširanje. Njega nije bilo ali poslao mi je poruku da dolazi kroz najviše pola sata. Nakon tuširanja otvorila sam ormar i obukla jednu Milanovu košulju. Zavrnula sam predugačke rukave i zakopčala nekoliko dugmadi. Pogledala sam se u ogledalo. Košulja jedva da je prekrivala moju guzu. Bila sam zadovoljna svojim novim izgledom. Dakle na sebi nisam imala ništa osim košulje i cipela s visokom petom. Naime cipele s visokom petom bile su Milanov fetiš. Upalila sam radio i tek što sam sjela u fotelju listajući stare novine začula sam otvaranje vratiju. Milan je ušao u sobu kratko me pozdravio i nasmiješio se vidjevši me u svojoj košulji. I on je otišao na brzinsko tuširanje. Vratio se ogrnut samo ručnikom. U ruci je držao bocu piva lagano otpijajući gutljaje. Pružio mi je ruku i podigao me iz fotelje. Lagano se sagnuo zagledajući moje dupe i pičkicu. Odmah je uočio da mi je pička neobrijana. Njega je posebno palilo kada mi je pička bila skroz obrijana.
 
Otišao je do ormara i izvadio plahtu koju je potom prostro preko stola. Naime u sobi se nalazio niski ali prilčno velik masivni stol. Naredio mi je da legnem na stol i raširim noge. Raskopčao mi je košulju odmaknuvši krajeve u stranu. Potom je izašao iz sobe. Brzo se vratio donjevši plastičnu posudu s vodom, spužvu, sapun, kremu za brijanje i britvicu. Sapunom mi je temeljito natrljao pičku pa je potom isprao spužvom. Nakon toga na pičku je nainio obilnu količinu kreme za brijanje. Britvicom je lagano izbrijavao dlaćice. Povremeo bi zastao gledajući svojih ruku djelo i otpio gutljaj-dva piva. Kada je završio sklonio je posudu i britvicu u stranu rekavši kako sad mora isprati ostatke pjene.
 
Skinuo je ručnik koji mu je bio omotan oko struka bacivši ga na trosjed. Prišao je skroz do stola držeći kurac u ruci i usmjerivši ga prema mojem međunožju.Sekund-dva kasnije topli mlaz njegove mokraće zalio je moju pičku. Nisam uopće sumnjala da će doći na neku bizarnu ideju kako bi isprao ostatke pjene. Čak sam ovako nešto i očekivala. Pišao je prilčno dugo što je vjerojatno bila posljedica ispijenih piva. U jednom trenutku malo je podigao kurac i mlaz mokraće zalio mi je trbuh i sise. Narajcana pout kuje prstima sam stala trljati mokru pičku. Još mu je curkalo iz kuraca kada mi je prišao sa strane približivši kurac mojim ustima. Rukom mi je malo podigao glavu i približio je svojem, sada već poluukrućenom, kurcu. Ugurao mi je kurac u usta i osjetila sa na usnama i jeziku slankast okus njegove mokraće. Rukom mi  je nabijao glavu na svoj kurac nastojeći mi ga ugurati što dublje. Povremeno sam okretala glavu u stranu nastojeći uzeti malo zraka.
 
Obilje sperme zalilo me po licu. Sperme je bilo na usnama, nosu, očnim kapcima pa i na kosi. Od ljepljive sperme nisam mogla otvoriti oči. Milan mi je dodao ručnik te mi pomogao obrisati lice. Iz Milanovog kurca još su se cijedili ostaci sperme koju sam spremno pokupila svojim ustima. Bilo je vrijeme da krenem. Uzela sam izlaz s posla obećavši da ću se vratiti za sat-dva pa ako bude potrebno ostati ću dulje i nadoknaditi to vrijeme. Žurno sam se obukla ne želeći se tuširati jer ionako nisam imala vremena. Vratila sam se na posao osječajući još okus Milanove sperme u ustima i svježe obrijane pičke, još dijelom vlažne od njegove mokraće. Kolegice i kolege su vrlo vjerojatno primjetili zagonetan smiješak na mom licu ali ni slutili nisu što je razlog tomu.
 

Nema komentara:

Objavi komentar