petak, 11. svibnja 2012.

Mladi Bosanci (treći dio)

Nenadu sam SMS-om javila da sam dečkima u brdima iznad Zagreba dostavila DVD. Drugi dan našla sam se s njim na kavi. Bio je znatiželjan i htio je znati što se događalo prilikom primopredaje DVD-ia. Malo sam mu muljala kako se ništa nije dogodilo ali me smiješak na licu odao. Ipak mu nisam odmah željela ispričati što se točno događalo. Naravno, naposlijetku sam mu ispričala sve do u detalje. Iskreno sam mu priznala kako želim otići gore u brda i pojebati se s tim mladim Bosancima jer me pomisao na njihove nabrekle, obrezane, kurčeve strašno pali. Nenad se zagonetno smješkao. Podbočio je rukom bradu i gledajući me ravno u oči rekao kako ima jednu dobru ideju. Iako sam inzistirala da mi kaže što je smislio nije popustio. Prokleto mi je zagolicao maštu. Jedino što mi je rekao je bilo to da se fino uredim za sljedeći vikend. Želi da izgledam elegantno a opet prokleto jebozovno.

Naravno da sam ga odlučila poslušati. Dan prije subote za kada smo dogovorili izlet u brda otišla sam kod frizera i kozmetičarke. Nenada sam dan poslije dočekala u kafiću sređene frizure, besprijekorne šminke i elegantno a opet jebozovno odjevena. Kosu sam obojila u skroz plavo. Znala sam dobro da će dečke sexi plavuša napaliti do bola. Obukla sam crnu, kratku haljinu, crne čarape haltere i crne štikle. Dok sam čekala Nenada ispijajući kavu nisam mogla ne zapaziti poglede muškaraca u kafiću i to mi je godilo. Kada me je vidio Nenad je raširio oči i fućnuo u znak divljenja. Napokon smo krenuli. Dečki nisu imali pojma da im ja i Nenad dolazimo u posjet a ja još uvijek nisam znala što je Nenad isplanirao. No nisam znala još nešto.


Autom smo prošli Nenadovu vikendicu i zaputili se do kuće gdje su radili mladi Bosanci. Već iz daljine uočila sam da nisu samo dvojica. Njih četvorica stajali su oko onog malog traktora, ili motokultivatora, kojim su vukli građevinski materijal uz brdo. Kopali su po motoru tog prijevoznog sredstva. Uočivši automobil koji im se približavao svi su se okrenuli prema nama. Vidjevši mene kako izlazim iz auta Edin i Jasmin su se iskreno razveselili. Druga dvojica bila su totalno zbunjeni ali nisu skidali oči s mene. Vrlo vjerojatno im je Jasmin ispričao za našu malu avanturu. Dečki su brzo brisali ruke masnom krpom. Svi su bili prljavi, znojni i umašćeni, vjerojatno motornim uljem. Edin nas je srdačno pozdravio i ispričao se što su u takvom stanju. No od jutra su u poslu a eto sad mi se pokvario motokultivator pa ga nastoje popraviti. Gledajući mene fino i elegantno odjevenu, našminkanu i namirisanu očito im je bilo neugodno. Meni su oni baš takvi prljavi izgledali jako dobro i simpatično. Nenad je iz auta izvadio bocu vina pitavši dečke hoćemo li popiti po čašu gore na terasi. Naravno da su odmah pristali. Ja i Nenad krenuli smo naprijed. Gotovo sam mogla osjetiti napaljene poglede na svojoj guzi i nogama. Popeli smo se na terasu. Stajali smo oko malog stolića dok je Nenad točio vino. Nakon što smo nazdravili i otpili Nenad je ne gubeći vrijeme pitao dečke što misle o meni? Usta su im se razvukla u osmijeh i dalje se na njihovim licima mogla isčitati nelagoda.


Potom je Nenad je i mene iznenadio rekavši, bez puno oklijevanja, kako sam ovdje došla zbog njih. Rekao je kako sam se napalila na njih ali nismo očekivali njih četvoricu. Jasmin nam je tada kazao kako su Elvir i Miralem došli na par dana kao pojačanje. Elvir i Miralem su također bili mladci od kojih dvadeset dvije-tri godine, a možda i mlađi. Vitki, mišićavi i vrlo zgodni dečki. Nenad me potom uzeo za ruku i doveo u sredinu. Njih četvorica i Nenad stajali su oko mene. Momci su zbunjeno gledali neznajući što Nenad smjera. Izvadio je iz torbe fotoaparat i rekao im neka me slobodno diraju. Sada su bili zbunjeni do kraja ali bogami i ja. No brzo sam se opustila. Pružila sam ruku prema Jasminu dodirujući mu hlače na mjestu gdje se vidjela izbočina njegova kurca. Rekoh mu kako bi rado ponovo vidjela njegovog macana. Lagano sam mu otkopčala zaporak i gurnula ruku u hlače. Kada sam mu napipala kurac prošli su me trnci i uzbuđenje je rapidno raslo. Osjećala sam, tako okružena prljavim, mladim i mišićavim dečkima, valove koji su mi prelazili čitavim tijelom. Izvadila sam mu kurac lagano ga drkajući. Jasminovi obrazi su se zacrvenjeli. Sagnula sam se i usnama obgrlila njegov obrezani glavić kurca. Osjetila sam kako mi nečija ruka klizi po guzi i lagano ulazi u međunožje. Malo sam raširila noge kako bi mu olakšala. Preko gaćica mi je trljao pičku koja je se sad već pristojno navlažila. Drugi mladac gurnuo je svoju, uljem zamrljanu ruku, u moju poluraskopčanu košulju hvatajući me za sisu. I ovaj s druge strane učinio je isto. Čvrsto me je zgrabio za sisu gnječeći je a onad mi prstima protrljao nabreklu bradavicu. Držala sam Jasmina za jaja nastojeći njegov kurac uvući što dublje u usta.


Krajičkom oka vidjela sam kako ova dvojica što su se zabavljala mojim sisama drugom rukom drkaju kurčeve. Onaj koji je stajao iza mene prstima je razmaknuo gaćice i u sljedećem trenutku ugurao mi je prst duboko u pičku. Zastenjala sam glasno... Držeći u ustima Jasminov kurac rukama sam primila kurčeve s moje lijeve i desne strane. Sada sam već bila napaljena preko svake mjere. Priznajem da mi se u samom početku nije svidjelo to što ih ima četvorica ali sada sam bila spremna dozovoliti svoj četvorici da me izjebu kao zadnju kuju. No Nenad je stvari zamislio drugačije. Naglo je prekinuo tu igru zatraživši od dečkiju da se odmaknu od mene. Bili su zbunjeni, ali i ja. Razmazane šminke i zajapurena lica upitno sam ga pogledala. Nenad je tada objasnio kako ih je eto počastio ali to je samo predigra. Obzirom da ćemo prepavati kod njega sutra su pozvani sva četvorica na ručak i "glavno jelo" u njegovu vikendicu. Potom me uzeo ispod ruke i doveo do drvene ograde na terasi. Rekao mi je kako ipak nema smisla dečke ostaviti u ovom i ovakvom stanju te neka se oslonim na ogradu i naguzim. Poslušala sam ga. Zadigao mi je haljinu posve razgolitivši moju guzu. Prstima mi je protrljao nabreklu i vlažnu pičku rekavši dečkima neka se približe i izdrkaju. Nije im trebao dva puta ponavljati. Stajali su iza moje guze i drkali kao sumanuti. Osjećala sam kako me njihovi glavići kurca lupkaju po guzovima... Jednom rukom sam i dalje bila oslonjena na ogradu a drugom sam trljala svoj nabrekli klitoris. Sekund ili dva nakon što mi je prvi mlaz sperme zalio dupe svršila sam uz glasno jecanje. Mirno sam sačekala dok se i zadnji kurac nije ispraznio po mojoj guzi. Potom sam svukla gaćice i njima obrisala spermu i pičku.


Nenad je rekao neka se zahvalim dečkima pa idemo, a sutra se vidimo na ručku u njegovoj vikendici. Sagnula sam se i svakom od njih četvorice poljubila kurac. Mislim da su bili izvan sebe. Možda čak nisu ni vjerovali da im se to stvarno događa. Dok smo se spuštali do auta Nenad mi je rekao kako sam prava kuja te kako sam i njega napalila do bola i sad jedva čeka da dođemo u vikendicu jer gori od želje da me divlje izjebe.


Kako je bilo drugi dan na ručku kod Nenada u idućoj priči.


 

3 komentara:

  1. Vrlo dobra napaljiva erotska priča. Dama je lijepa i vrlo Sexy odjevena. Štiklice,crne čarape, suknja. Baš je jebeno Sexy. Sviđa mi se kako su momci drkali na njezinu guzu koja im je bila inspiracija i kako su joj svrstavali po guzi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo dobra napaljiva erotska priča. Dama je lijepa i vrlo Sexy odjevena. Štiklice,crne čarape, suknja. Baš je jebeno Sexy. Sviđa mi se kako su momci drkali na njezinu guzu koja im je bila inspiracija i kako su joj svrstavali po guzi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sajt za upoznavanje za muskarce i zene preko 18 godina. Sajt za kontakt i dopisivanje. UPOZNAVANJE BALKAN

    OdgovoriIzbriši