petak, 19. listopada 2012.

Igra s vatrom

Vandu sam upoznala prije nekoliko godina na ljetovanju. Brzo smo se sprijateljile jer mi se činilo da imamo mnogo toga zajedničkoga iako je ona bila mlađa od mene. Sretale smo se u Zagrebu te povremeno odlazile na kavu. S vremenom sam shvatila da je ona prava kuja kojoj je najbitnije izvući materijalnu korist od muškaraca. Bila je prava raspojasana fufica koja, kada god joj se prilika ukaže, odere nekog jadnika, bilo za novac, bilo za skupe poklone. Što sam je više poznavala sve mi se manje sviđala ali opet je na svoj način bila zanimljiva. No sve u svemu bila je, i jest, izuzetno zgodna i atraktivna žena. Nazivala bi me često, i onda ako ne bi imala drugog posla pristala bi se naći s njom. Na neki način njene priče o tome kako je izlevatila nekog jadnika ponekad su bile zabavne i zanimljive.

Rane jeseni, predvečer, našle smo se na kavi. Još je bilo relativno toplo pa je terasa kafića, kao i susjedne terase, bila puna ljudi. Čim smo sjele krenula je sa svojim pričama. Nisam imala baš nekih obveza pa sam odlučila pustiti je da priča o svojim avanturicama i tome kako od muškaraca radi budale. U jednom trenutku zastala je na pola rečenice. Lice joj je preplavio izraz straha... naglo se ustala sa stolice i odjurila u unutrašnjost lokala. U čudu sam gledala i pitala se što joj bi? Vratila se gotovo nakon desetak minuta. U licu je bila blijeda a u očima joj se mogao pročitati strah. Osvrtala se nervozno lijevo i desno prije nego je sjela. Upitno sam je gledala čekajući objašnjenje njenog ponašanja.

Ukratko mi je ispričala kako je od nekog tipa napravila budalu. Izmuzla mu je dosta novca a osim toga nakupovao joj je vrijednog nakita i odjeće. Sada je taj tip proganja. Kada se ustala, i doslovce pobjegla u kafić, ugledala je njega kako ide ulicom. Pitala sam je zar je uistinu toliko opasan i kakava joj opasnost prijeti. Naime, jadna Vanda nije znala na koga se namjerila. Bio je to tip iz kriminalnog miljea, ali ne odavde. Kasnije je saznala da je taj lik proveo po zatvorima ukupno osam godina, od toga pet godina u Americi. Njoj je izgledao kao neki seronja, povratnik iz inozemstva, s puno para. Nije joj se sviđao, ni malo, a na kraju mu ni pičke nije dala.

Počeo ju je tražiti i po čitavom gradu se raspitivao za nju. Napokon su je neki ljudi upozorili da je tip vrlo zajeban i osvetoljubiv. Tada se počela plašiti. Nazvala ga je i ponudila da mu vrati sve što joj je poklonio ali nije htio ni čuti. Jedino što je želio bila je osveta. Više joj nije bilo svejedno. Jednog dana čula je da je opet otputovao van zemlje i tad joj je laknuklo. Međutim sada se vratio i opet je bio u potrazi za njom. Vanda inače nigdje nije bila stalno zaposlena. Njezin otac i majka su u Njemačkoj vodili mali obiteljski hotel i restoran te su joj redovito slali novac. No ona je previše trošila i to joj nije bilo dovoljno, zato je stalno bila u potrazi za onima koje je mogla izmusti. Dok mi je to sve pričala stalno se nervozno osvrtala oko sebe. Napokon je rekla da odemo kod nje u stan i u miru popijemo kavu pa će mi ispričati još detalja vezanih uz tog problematničnog tipa koji ju je proganjao.

Nažalost, moja znatiželja je prevladala pa sam je poslušala, a na kraju sam ispala kolateralna žrtva. Znala sam gdje stanuje pa me je iznenadilo kada se parkirala nekoliko ulica dalje. Već je debelo pao mrak a ta uličica gdje se parkirala bila je slabo osvijetljena. Rekla je da tu parkira jer se boji da je ne otkrije po automobilu. Ovih dana ionako ga je odlučila prodati. Napikavale smo u visokim potpeticama kroz neke mračne prečice prema njenoj zgradi i taman prije nego smo zakoračile u njenu ulicu ispred nas se zaustavio tamno plavi kombi. Iz kombija su brzinom munje iskočila trojica tipova. Četvrti je otvorio klizna vrata. Peti je bio za volanom. Jedan od trojice koji su izašli bio je taj tip koji ju je proganjao. Vanda je problijedila i kriknula a već u iućem trenutku tip joj je oko vrata stavio ruku i čvrsto je stegnuo u, kako se kaže, kravatu. Držala ga je za ruku izobličene face a on ju je doslovce vukao prema kombiju. Sve to izgledalo je kao scena iz nekog morbidnog filma.

Ma sve to trajalo je tek nekoliko sekundi. Uopće nisam znala niti što činiti, niti kako reagirati. Nisam se snašla i bila sam, ne toliko pretrašena koliko iznenađena. Strah je nastupio tek nešto kasnije. Dvojica tipova primili su me ispod ruku i doslovce su me podigli od zemlje. Donjeli su me do kombija i bukvalno ubacili unutra.  Kombi je bio zatvorenog tipa bez ikakvih stakla straga. Sjela sam na sjedalo pored Vande a tip je sjedio s druge strane Vande te ju je i dalje čvrsto stezao oko vrata ne popuštajući. Nakrivljene glave s obje ruke čvrsto je držala njegovu ruku. Kada bi pokušala nešto reći on je jače stegnuo i samo bi zagrgljala. Napokon sam se pribrala i pokušala nešto reći ali muškarac koji je sjedio do mene stavio mi je ruku na usta i pokazao prstom da šutim. Postala sam svjesna ozbiljnosti situacije i tada me je obuzeo neopisiv strah. Pokušala sam preko ramena dvojice koji su sjedili naprijed razaznati kuda nas voze ali nije mi baš uspijevalo.

Nakon desetak minuta dosta brze vožnje ušli smo na nekakvo pošljunčano dvorište. Došli smo do ulaza u neku kuću ali je kombi nastavio vožnju skrenuvši u desno i parkirao je sa stražnje strane. Tu iza kuće vladao je potpuni mrak. Netko je prišao kući i više sam čula nego vidjela otvaranje vrata. Shvatila sam da je to stražnji ulaz u kuću. Obje su nas uveli u kuću. Po mraku smo se penjali stepenicama te bih vjerojatno nekoliko puta pala da me jedan od njih nije čvrsto držao ispod ruke. Napokon smo ušli u neku sobu i netko je upalio svjetlo. Bila je to velika i prostrana soba, prilično velika, s vrlo malo namještaja. Na sredini jednog od bočnih zidova bio je veliki bračni krevet. Na sredini sobe bio je stol i šest stolica a uza suprotni zid nalazio se jedan poprilično trošan trosjed. Na drugoj strani bio je veliki dvokrilni ormar, uz ormar se nalazio nekakav stolić na kojem je bilo kuhalo na struju s dvije električne ploče, pored toga nalazio se mali hladnjak i to je bilo sve. Uz krevet nalazila su se još jedna vrata za koja sam kasnije saznala da je ulaz u wc i kupaonicu.

Tip koji je vodio Vandu napokon ju je pustio. Rukama se držala za vrat a onda su uslijedila dva vruća šamara. Vanda je pognula glavu držeći se rukama za lice i tiho je zajecala. Meni su naredili da sjednem na trosjed. Prišao mi je Vandin "mučitelj" i upitao me jesmo li nas dvije prijateljice? Tresla sam se od straha. Iskreno sam mu rekla odakle se poznajemo kao i to da se tek povremeno viđamo. Netremice me promatrao kao da je želio proniknuti u to govorim li istinu. Ledila sam se od njegovog pogleda. Mislim da mi je povjerovao jer se okrenuo i opet prišao Vandi. Vanda ga je suznih očiju molila da joj oprosti i pričala kako će mu vratiti sav novac i sve poklone. Zamahnuo je rukom a Vanda se trznula, no ovaj put nije je udario. Pitala je može li sjesti no nije joj dopustio. Iz ormara je izvadio bocu nekog žestokog pića te je natočio sebi i prijateljima. Vladala je neka čudna tišina.

Promatrala sam lica ostalih muškaraca i svi su bili kranje ozbiljni. Napokon je taj glavni lik naredio Vandi da sjedne do mene. Vanda je sjedila skrušeno gledajući suznih očiju u vrhove svojih cipela. Muškarci su sjedili za stolom i tiho razgovarali. Dovoljno tiho da ih nas dvije nismo mogle čuti. Nakon možda desetak minuta glavni je pozvao Vandu da priđe. Kada je došla do stola naredio joj je da se skine. Vanda je počela plakati sada mnogo glasnije nego prije. Kroz suze i plač molila ga je da je pusti. Tip je ustao i gotovo urliknuo: "Skidaj se kurvo!"  Od tog njegovog uzvika i ja sam se stresla. Vanda se počela skidati. Činila je to polako. Uskoro je ostala samo u grudnjaku i gaćicama. Ponovo je podviknuo ali ovaj put malo tiše naredivši joj da sve skine. Kada je krenula otkopčavati grudnjak rekao joj je neka stane. Potom je pozvao mene da priđem.

Cinički se smješio. Tip je bio relativno visok. Imao je poprilično ružno lice koje bi u nekim drugim okolnostima djelovalo čak i priglupo ali sada to tako nije izgledalo. Prišla sam nesigurnim korakom i vjerojatno sam bila blijeda kao kreč. Sa osmijehom na licu rekao mi je neka joj ja skinem grudnjak i gaćice. Nisam imala izbora. Otkopčala sam joj grudnjak a Vanda je sise odmah prekrila rukama. Naredio joj je da spusti ruke što je ona i učinila. Vanda je uistinu imala lijepe i bujne sise. Tipovi oko stola bili su i dalje smrtno ozbiljni no pri pogledu na njezine sise primjetila sam sjaj u njihovim očima. Lagano sam joj spustila gaćice i sada je bila posve gola. Mene je vratio nazad na trosjed a Vandi je naredio da svima skuha kavu. Ispod onog električnog kuhala bila je mala zavjesica. Odmaknuvši tu zavjesu Vanda je izvadila dvije kutije i žlicu. Uključila je kuhalo.Stajala je pored tog kuhala okrenuta leđima posve gola strpljivo čekajući da voda zavri.

Muškarci su sjedili oko stola povremeno ispijajući piće iz malih čaša i nisu mnogo govorili. Ako bi nešto i rekli jedan drugome trudili su se biti tihi tako da je do mene dolazila tek pokoja riječ. Nisam znala što nas čeka i što su nam namjenili stoga je ta neizvjesnost u meni rađala sve veću bojazan. Vanda je skuhala kavu te je poslužila muškarcima za stolom. Glavni, kojem nisam znala ime pa ga zato i zovem glavni, poslao ju je da odnese šalicu kave meni i da sjedne pored mene. Vanda je sjedila pored mene šutke, pognute glave i razmazane šminke. Možda zvuči čudno ali i takva je djelovala prilično jebozovno i sexi.

U tišini smo pili kavu kada je jedan od muškaraca ustao i prišao nam. Obratio se meni glasom koji nije trpio protivljenje i naredio mi da se i ja skinem. Oklijevala sam možda nekoliko sekundi a onda shvativši da nemam nikakve alternative učinila što mi je naredio. Sada smo obje sjedile jedna pored druge posve gole i čekale. Glavni je prvi ustao od stola a za njim i ostali. Kada su nam prišli osjetila sam blagu jezu. Jedan od njih rekao nam je neka obujemo cipele. Učinile smo tako. Tako gole, samo u štiklama, poveli su nas prema vratima. Dvojica su išli ispred nas a ostali iza. Spuštali smo se stepenicama kojima smo i došli do sobe. Svjetlo je bilo slabo a stepenice prilično uske tako da smo se Vanda i ja međusobno pridržavale kako ne bi pale.

Kada smo došli do prizemlja pokazali su nam da se nastavimo spuštati. Tek tada sam uočila stepenice koje su najvjerojatnije vodile u podrum. Tip ispred nas otvorio je stara masivna vrata i pokazao nam da uđemo. Upalio je svjetlo i ugledala sam hladnu betonsku prostoriju. Visoko gore bio je mali prozor s rešetkom. Uza jedan zid nalazio se nekakav stari madrac. Jedan od muškaraca na taj madrac bacio je dvije deke rekavši da se njima možemo pokriti. Izašli su napolje zaključavši vrata. Ostavili su nas posve gole u toj hladnoj i slabo osvjetljrnoj prostoriji ne objasnivši ništa. Bile smo gole i bilo nam je hladno a bogami nas je bilo i strah. U prostoriji nije bilo stola niti stolica. Iz te veće prostorije vodio je prolaz u jednu manju. Tu je bila nekakva kanta i dvije boce s vodom. Brzo sam shvatila da je kanta namijenjena za vršenje nužde. Usta su mi bila suha i otpila sam nekoliko gutljaja vode. Vanda također.

Nismo imale neki izbor pa sam uzela jednu deku i prostrla je preko madraca. Legla sam na madrac i pokrila se drugom dekom. Pozvala sam Vandu da legne jer ćemo se tako lakše i brže ugrijati. Legla je pored mene okrenuvši mi se leđima na bok. Znala sam da ju muči grižnja savjesti što je i mene uvaljala u ovo sranje. Mogla sam se ljutiti, bijesniti ali kakve koristi od toga. Okrenula sam se prema Vandi obgrlivši je rukom. Tiho je zaplakala. Nastojala sam je utješiti mada je i mene trebalo tješiti. Milovala sam je po kosi i započele smo razgovor. Pokušale smo dokučiti što smjeraju. Razgovor nas je obje smirio.

Bile smo pripijene jedna uz drugu i Vandina guza dodirivala mi je pičku. Tek tada sam postala svjesna toga da je moja ruka na njezinim sisama. Dlanom ruke prelazila sam preko njezinih bradavica. Nije uopće reagirala. Možda to zvuči morbidno i ludo ali ja sam počela osjećati uzbuđenje. Bio je to čudan osjećaj. Napokon je i ona počela reagirati. Lagano je vrtjela guzom i pod prstima ruke osjetila sam kako joj bradavice bubre. Lagano se okrenula prema meni zabacivši glavu bliže meni... Nudila mi je svoje sočne usne i jednostavno su nam se jezici isprepleli. Ljubile smo se dugo i strasno. Okrenula sam je na leđa sišući joj nabrekle bradavice. Zabacila je glavu i posve mi se prepustila. Rukom sam ušla između njezinih nogu napipavši joj vlažnu pičku. Poslušno je raširila noge dopuštajući da moji prsti uđu duboko u nju.

Spuštala sam se naniže ližući je po trbuhu sve dok nisam jezikom dodaknula nabrekli klitoris. Čitavim tijelom je zadrhtala glasno uzdahnuvši... Lizala sam joj pičku dugo i strpljivo prstima istražujući njenu unutrašnjojst. Rukama mi je mrsila kosu i sve glasnije uzdisala. U jednom trenutku bedrima mi je stisnula glavu glasno jejcajući. Svrašavala je. Pička joj je vlažila toliko jako da sam se gotovo mogla napiti njezinih sokova. Sada sam i ja bila narajcana preko svake mjere. Izvukla sam se između njenih nogu i usnama navlaženim sokovima iz njezine pičke strasno je stala ljubiti u usta. Bila sam iznad nje. Opkoračila sam je i gotovo da sam joj sjela na sise. Rukama mi je gnečila sise, čvrsto mi stiskajući bradavice... Na koljenima sam se povukla na više i sada je moja pička bila točno iznad njezinih ustiju. Prstima mi je raširila pičku i ugurala u nju svoj vlažan jezik. Vrtjela sam guzom a uzbuđenje u meni je raslo... U trenutku kada mi je u guzu gurnula prst doživjela sam orgazam.

Bile smo umorne i iscrpljene. Sada smo bile okrenute jedna prema drugoj i bile smo zagrljene. Nježno smo se ljubile i mazile. Tako zagrljene obje smo čvrsto zaspale.
Probudio me neki čuda šum. Kroz mali prozor u podrumsku sobu dopiralo je kakvo-takvo svjetlo. Oslonila sam se na laktove osluškujući. Najprije mi je trebalo nekoliko sekundi da shvatim gdje sam i što mi se dogodilo. Onda sam shvatila odakle dolazi taj šum. Vanda je pišala u onu kantu u drugoj prostoriji. Kada se vratila nazad vidjela sam da je blijeda. Iako se smješila u očima joj se očitavao nemir. Nismo mnogo pričale. ležale smo zagrljene i čekale. Ništa nam drugo nije ni preostalo.

Na trenutak sam ponovo zadrijemala kada se začulo otvaranje vratiju. Svi oni tipovi od jučer sada su ušli u podrum. Zatvorili su vrata i smješkali se vidjevši nas zagrljene. Napokon sam smogla snage i pitala hoće li nas napokon pustiti. Onaj kojeg sam zvala glavni i koji je to očito bio, a kojem se Vanda zamjerila, nakon nekoliko sekundi šutnje napokon je progovorio. Rekao je kako nema problema i kako će nas vrlo brzo pustiti ali prije toga Vandi slijedi kazna. Potom je pogledao Vandu, koja je svo vrijeme šutjela. Gledao je nju a obraćao se u stvari meni. Rekao je kako joj se ništa strašno neće dogoditi. Čak i nije siguran da je to neka kazna. Naime, uradit će joj ono što je ona voljela raditi drugima a vjerojatno je i sama voljela da joj se to radi. Nisam razumjela o čemu priča a on je i prije nego sam bilo što stigla pitati rekao kako ću sad vidjeti što naša draga Vanda voli.

Prišao je Vandi i grubo je zgrabio za kosu. Vukući je za kosu dovukao ju je do sredine prostorije ostavivši je da napola leži na podu. Odmaknuo se u starnu glavom davši znak ostalima. Četvorica muškaraca okružili su Vandu. Stajali su iznad nje i otkopčali hlače izvadivši svoje kurčeve. Trenutak kasnije mlazevi mokraće šiknuli su iz njihovih kurčeva. Pišali su po Vandi koja je samo pognula glavu dok su je mlazovi špricali po čitavom tijelu. Pišali su joj po licu, sisama, pički... Vjerojatno su se dobro napili tekućine jer pišali su prilično dugo ili mi se to možda samo činilo.

Okrenuli su je potom potrbuške. Jedan od njih obuhvatio ju je rukama ispod trbuha podigavši joj dupe u zrak, naredivši da ostane tako. Drugi je došao do nje držeći nešto u ruci. Trebalo mi je malo vremena da shvatim kako je taj predmet nešto slično lijevku ili čak jest lijevak. Onaj uski dio lijevka ugurao joj je u šupak. Glavni, koji je svo vrijeme stajao po strani i promatrao sada je prišao skroz blizu. Otkopčao je zaporak na hlačama i izvadio svoj kurac. Malo se savio u koljenima i približio kurac lijevku, tj, njegovom gornjem, širem, dijelu. Kroz taj lijevak pišao joj je ravno u guzicu. Žuta tekućina zapjenila se i napunivši lijevak do vrha prelijevala se po Vandim guzovima. Vanda je sve to podnosila šutke i bez riječi. Nakon što se ispišao obratio se meni. Rekao mi je da joj sad mogu izvaditi lijevak iz guzice. Učinila sam što je tražio. Potom je naredio Vandi da klekne... Stao je iznad njezinog lica i drkao. Ubrzo joj je svršio po licu. Tada nam je rekao neka sad odemo gore u sobu.

Vanda je koračala ispred mene. Bila je mokra a iz šupka joj se niz noge cijedila mokraća. Na krevetu nas je čekala naša odjeća. Glavni je rekao neka se odjenemo. Nije bilo nikakvih izgleda da nam dopusti da se istuširamo, jedino mi je dozvolio da pišam u onom wc-u koji se gore nalazio. Vandina kosa bila je mokra, šminka grozno razmazana... Odjeća nam je bila izgužvana ali bilo nam je najbitnije da nas napokon puste. Glavni nam je rekao kako će nas sada kombijem odvesti jedan dio puta a onda se neka same snalazimo. Iako smo obje izgledale grozno laknulo mi je jer će nas napokon pustiti.

Odvezli su nas i nakon pet-šest minuta bukvalno izbacili na ulicu. Izgledale smo, kako već rekoh, grozno. Ušle smo u jedan haustor gdje sam iz torbice izvadila vlažne maramice. Nastojale smo se na brzinu srediti koliko je to bilo moguće. Nije bilo šanse da ovakve idemo dalje gradskim prijevozom ili pješke. Sva sreća da nije bilo mnogo prolaznika ali i ono malo koji su prošli čudno su nas gledali. Vjerojatno smo izgledala kao dvije drolje koje su prošle havariju. Na svu sreću iz torbica nam ništa nije nedostajalo. Dokumenti i novac su bili tu kao i mobiteli, osim što su bili ugašeni. Uključila sam mobitel i nazvala taksi. Čekale smo na taksi možda pet minuta ali to nam se činilo kao vječnost. Taksist, iako nas je čudno gledao, nije ništa pitao i bila sam mu zahvalna zbog toga.

Naravno, zajedno smo otišle u Vandin stan jer se u ovakvom stanju nisam mogla pojaviti ispred svoje kuće. Nakon tuširanja ispile smo kavu. Sredila sam se i zamolila Vandu da mi posudi nešto od svoje odjeće. Držala me za ruku moleći me da ostanem još malo s njom. Noć provedena u podrumu na prljavom madracu poprilično nas je zbližila i u jednom trenutku osjetila sam želju da je čvrsto zagrlim i poljubim no morala sam ipak krenuti. Nježno sam je poljubila u usta obećavši kako ću navečer doći do nje. Nakon što sam se naspavala i pošteno odmorila poslala sam poruku Vandi. Odgovorila je da me s nestrpljenjem čeka. Razmišljala sam o njoj i o tome kako se osjeća, tj. kako je podnijela proteklu torturu. Došavši kod nje iznenadila sam jer Vanda je izgledala poprilično dobro. Mislila sam da je možda u depresiji ali na njoj se takvo što nije moglo uočiti. Bilo mi je drago zbog toga ali sada sam željela malo popričati s njom. Pogotovo o tome što to ona voli jer, glavni među onim tipovima je spomenuo da će njoj napraviti ono što ona čini drugima i što vjerojatno sama voli da joj se čini.

E sad... kako je tekao taj razgovor i što je bilo nakon toga opisati ću vam u drugoj priči. No mislim da možete naslutiti kako je bilo poprilično "mokro".


Ukoliko vas zanima kakvo porsje ima Vanda onda posjetite radodajka.blogspot.com ili jednostavno kliknite na ovaj link: RADODAYKA  i potražite slike gdje piše VANDA.


Nema komentara:

Objavi komentar