srijeda, 3. listopada 2012.

Mama na terasi (orgije s mamama)

Ova priča posuđena je s bloga http://www.fuckbuks.blogspot.com/ na kojem se nalazi dosta priča ne temu incesta između mame i sina. Stoga upozoravam one koje ovakve teme ne zanimaju da istu preskoče, tj. ne čitaju je. Zahvaljujem na razumijevanju. Pusa!

Dakle ovo je sama završnica, tj. finale, priče "Orgije s mamama". Čitavu, podulju priču možete pročitati na već gore spomenutom blogu ili kliknite na ovaj link: ORGIJE S MAMAMA


Probudio sam se mamuran, s glavoboljom i željom da odmah povratim sve ono sinoć ispijeno vino. Otvorio sam oči a soba mi se vrtjela u krug. Napokon kada mi se situacija koliko toliko stabilizirala pogledao sam oko sebe. Zgužvane plahte navlažene spermom i zamrljane sokovima iz pičke probudile su sjećanja.

Prisjetio sam se kako je mama pošteno izjebana od Vinka, opijena vinom iz Dalmacije, zaspala potrbuške posve gola. Ja, Mladen i Danijel promatrali smo njeno golo tijelo ispijajući vino. Mladen se doteturao do mame lagano joj razmaknuvši noge kako bi joj bolje vidio pičku. Uopće nije reagirala. Mazio ju je po dupetu a onda mu se pridružio i Danijel. Sva trojica smo bili posve goli i gledanje gole mame lagano nas je uzbuđivalo te su naši mladi kurčevi počeli naglo bubriti. Znam da sam im želio nešto reći ali jezik mi se petljao pa sam odustao a oni me ionako nisu slušali.

Napokon sam im se pridružio. Sva trojica ležali smo oko mame šlataljući je po dupetu i nogama. Zavlačili smo ruke ispod njezinih sisa nastojeći je uhvatiti za bradavice, gurali prste između njenih nogu dotičući joj vlažnu pičku iz koje se još uvijek cijedila Vinkova sperma ali nam to ovako pijanima i narajcanima ništa nije smetalo. Drkali smo svoje nabrekle kurčeve... Prvi je po maminom dupetu svršio Mladen, potom ja, a na kraju i Danijel. Posve pijan i iscrpljen znam samo da sam legao pored gole mame i zaspao.

Polako sam se prisjećao i svega ostaloga. Mladenove narajcane mame koja se skida i usput skida moju mamu, Danijelove mame i njezine masne pičke koju sam lizao a dlaćice su mi se petljale oko jezika...

Nekako sam napokon ustao i izašao u hodnik. Iz kupaonice se čuo šum vode. Prišao sam vratima koja nisu bila posve zatvorena i shvatio da se mama ne tušira sama. Čuo sam glasove i shvatio da je s njom pod tušem i moj stariji prijatelj Mladen. U tom trenutku došla mi je muka. Ne zbog Mladena i mame već zbog ispijenog vina. Izjurio sam napolje, a na sebi sam samo imao gaćice, otišao iza kuće i pošteno se ispovraćao. Vratio sam se u sobu i legao na umrljane plahte te ponovo zaspao.

Ne znam koliko sam točno spavao ali kada sam se probudio sunce je već uvelike sjalo. Mama je sjedila za stolom, tiho je pjevušila i kosu si skupljala u punđu ili kako se to već zove. Imao sam neki neodređen osjećaj srama zbog svega što se protekle noći događalo i nisam namjerno želio otvoriti oči. No mama je shvatila da sam budan. Smiješila se gledajući me i ja sam to dobro vidio kroz skupljene trepavice. Ustala je od stola i kućna haljina joj se razmaknula. Vidio sam da na sebi ima samo donji dio kupaćeg kostima dok su joj sise bile gole.

Prišla je krevetu i poljubila me u čelo. Potom je rekla; - Kada ustaneš skupi te plahte i deku te ih stavi u košaru za pranje. A onda ako želiš dođi gore na terasu. Više nema potrebe da se skrivaš iza cigli.- nakon kratke stanke dodala je: - Uostalom treba mi netko da me namaže uljem za sunčanje pa ako želiš dođi -
Izgovorila je to kurvinski se smješeći te je izašla iz sobe ne zatvorivši vrata. Trenutak kasnije čuo sam je kako se metalnim stepenicama penje na terasu.




Osjetio sam veliko olakšanje. Ustao sam iz kreveta, pokupio plahte i deku odnjevši ih u kupaonicu. Na brzinu sam se istuširao i krenuo za mamom na terasu. Nije imalo smisla da dugo čeka na jakom suncu a treba je namazati uljem.





Nema komentara:

Objavi komentar