ponedjeljak, 4. lipnja 2012.

Sexi roštiljada (drugi dio)

Dakle nakon što me je obilno zapišao po sisama, Milan me doveo na podest ispred stare drvene kuće i tu mi je skinuo povez s očiju. Košulja mi je bila razdrljena i mokra od njegove mokraće i sise s nabreklim bradavicama su virile iz nje. Zadigao mi je suknju i svukao gaćice. Suknja mi je bila zadignuta toliko da se lijepo mogla vidjeti moja obrijana pička i guza. Osjetila sam miris paljevine i okrenuvši glavu u smjeru iz kojeg je dolazio miris gorućeg drveta tek tada primjetila da imamo publiku. Dvadesetak metara od nas za stolom sjedila su četiri meni potpuno nepoznata muškarca. Nedaleko od njih nalazio se zidani roštilj u kojem je gorjela vatra. Zgrozila me činjenica da su oni sve ovo do sada promatrali. Zabezeknuto sam pogledala Milana. Nisam trebala ništa reći jer je odmah iz mog pogleda sve shvatio. Milan se cinički nasmijao rekavši kako se nemam potrebe plašiti. Nitko od prisutnih me ne poznaje a nema opasnosti ni da me bilo kada i bilo gdje prepoznaju. Naime oni su bili poslovni ljudi iz Švicarske. Milanovi poznanici i povremeni poslovni partneri. Nisu razumjeli hrvatski i Milan se s njima sporazumijevao na njemačkom jeziku. Kazao mi je kako im je obećao odvesti ih na roštilj a usput iskoristiti priliku i organizirati im jednu vruću predstavu sa mnom u glavnoj ulozi. Nisam znala što reći i kako se postaviti u ovoj delikatnoj situaciji. Najradije bi pobjegla ali već sam u ovoj igri otišla predaleko. Rekla sam Milanu kako mi ne pada na pamet jebati se sa svima njima, ako to ima slučajno na umu. Rekao je ad ne brinem i kako su oni ovdje samo kao promatrači.

Ruke su mi još uvijek bile vezane lisičanama na leđima i pitala sam Milana hoće li mi ih napokon skinuti. Ponovio je kako će sve doći na red u svoje vrijeme. Ipak mi je skinuo lisičine ali samo s jedne ruke. Skinuo mi je pletenu vestu. Potom mi je ruke povukao naprijed, svaku s jedne strane drvenog stupa koji je podupirao balkon kuće i ponovo me vezao. Dakle sada bila sam vezana za stup, mokre košulje, izbačenih sisa i razotkrivenog dupeta. Švicarci su se očito naslađivali prizorom. Bili su to muškarci srednjih godina. Jedan poprilično debeo a ostali u nekom prosjeku. Najstariji među njima bio je i najmršaviji. Zgodni i nabildani dečki u uniformi, oni koji su me dovezli, sjedili su malo dalje i također uživali u prizoru mada im oči nisam mogla vidjeti iza sunčanih naočala. 


Sada sam već pomalo počela i ja uživati. Čitava ova situacija rajcala me. Dok se Milan bavio roštiljom nešto je na njemačkom pričao s prisutnima. No oni gotovo da nisu skidali pogled s mene. Ovako vezana poput kuje i razgolićena dobrano sam ih napalila. Primjetila sam kako se svako malo rukom nesvjesno dodiruju po nabreklim kurčevima. Stavivši meso da se peče Milan mi je prišao. Naredio mi je da se isprčim, tj. naguzim. Još više mi je zadignuo suknju potpuno razgolitivši moje dupe. Stajao je iza mene i rukom mi trljao pičku. To me je još više napalilo i uskoro sam počela obilno vlažiti. Potom mi je rekao kako će me danas jebati u guzicu. Iznenada mi je po dupetu raspalio pljusku. Jednu pa drugu... Na mojim bijelim guzovima jasno su se ocrtavali crveni tragovi njegovih prstiju. Zatim se obratio i Švicarcima kazavši im na njemačkom kako će me jebati u guzicu. Švicarci su izbuljili oči a sline samo što im nisu potekle. Milan me uhvatio za bokove i okrenuo guzicom prema njima. Stajao je sa strane kako bi gosti imali što bolji pogled, i prstima mi raširio guzove. Švicarci su buljili u moj crveni šupak i obrijanu pičku iz koje su se cijedili sokovi. Čučnuo je iza mene, prstima mi raširio pičku i liznuo je jezikom nekoliko puta. Potom mi je nekoliko puta liznuo i šupak. Ponovo mi je prstima raširio guzove rastežući ih do bola a onda pljunuo ravno na šupak. Pljunuo je nekoliko puta a onda prstom razmazivao pljuvačku gurajući mi prst duboko u dupe.

Rekao je kako mora završiti s pečenjem mesa na roštilju. Stoga je pozvao mlade deček u uniformi i rekao im kako mi jedan neka razradi guzu, tj. pripremi šupak za jebanje drugom za to vrijeme neka pušim kurac. Nije im trebao ponoviti. Jedan od njih namjestio se odmah ispred mene izvadivši svoj nadignuti kurac i ugurao mi ga je u usta. Drugi je stao iza mene i namazao mi šupak gelom. Prstima mi je masirao šupak i vrlo brzo je glatko u njega mogao ugurati čak tri prsta. Očito je uživao u tom poslu. Ovaj koji je stajao ispred mene toliko se uzbudio i zanio da mi je kurac brutalno zabio u usta sve do jaja. Njegov nabrekli kurac ušao mi je u grlo i od muke sam iskolačila oči. Na svu sreću bio je toliko narajcan da je vrlo brzo svršio. Svršavao mi je u ustima. Širom sam otvorila usta i sperma se cijedila po betonu. Suznih očiju i razmrljane šminke i maskare pogledala sam prema Švicarcima. Mislim da nisu ni treptali i činilo se kao da će svaki čas eksplodirati.

Nisam ni mogla primjetiti da se Milan za to vrijeme skinuo. Tek tada sam ga uočila. Bio je gol, tj. na sebi je imao samo raskopčanu košulju. Prišao mi je sprijeda i rukom me uhvatio za kosu tjerajući me da se još više sagnem. Dok me je jednom rukom držao za kosu drugom je držao svoj kurac i njime mi opalio nekoliko šamara po licu. Potom mi je prišao straga i naredio da se spustim na koljena. Kliznula sam niz drveni stup i kleknula. Isprćila sam poslušno dupe čekajući da mi Milan zabije svoj kurac u guzicu. Trljao je svoj kurac između mojih guzova i kada je bio dovoljno tvrd lagano mi ga je zabio u šupak. Kurac mu je u moje dupe ulazio postupno, svaki put sve dublje. Napokon je klizio glatko i zabijao mi ga je do jaja. Jaja su me pljuskala po guzici a on ga je zabijao sve brže i sve jače. Kako je on ubrzavao pokrete ja sam sve glasnije stenjala. Osjetila sam da se bliži vrhuncu. Nije ga izvadio do kraja već mi je svršio u guzici. Nakon što ga je do kraja iscjedio izvadio je kurac i rukama mi raširio guzove. Osjećala sam kako mi se iz šupka cijedi sperma... Pljuskao me dlanom po guzici što je za efekt imalo to da sperma iz moje guze šprica a to je kod Švicaraca izavalo oduševljenje.Od Milanovih pljuski osjećala sam jaku bol jer me je netom prije razvalio svojim kurcem pa sam glasno vrištala i to vrištanje se Mianovim gostima očito svidjelo.

Napokon me Milan oslobodio lisičina. Osjećala sam se poput prave drolje. Izjebana, razmrljane šminke, izbačenih sisa, mokre košulje, razotkrivenog dupeta iz kojeg se cijedi sperma... Ali još sam bila narajcana i osjećala sam jaku želju za jebanjem. I Milan je to shvatio. Uzeo je lanac vezan oko mojeg vrata i doveo me do stola. Najdeblji među gostima nije odolio. Bio mi je najbliže i ruku mi je gurnuo između nogu. Trljao mi je mokru pičku, prste je gurao dubokou moju sklisku pičku usput me štipkajući za klitoris, željela sam nešto reći ali godilo mi je... To što mi je radio za kratko vrijeme me dovelo do vrhunca. Bedra su mi počela podrhtavati i svršavala glasno dahščući i obilno vlažeći. Oslonila sam se rukama o stol i rekla Milanu kako želim pod tuš. Tek tada uočila sam kako je jedan od Švicaraca izvadio svoj kurac i drkao ga. Druga dvojica trljala su se preko hlača. Pitali su nešto na njemačkom i ja sam tek razumjela da govore nešto o svršavanju. Milan je klimnuo glavom i rekao neka ustanu. Bila sam i dalje oslonjena o stol ne shvačajući o čemu se točno radi. Sva četvorica stali su iza mene. Isukali su svoje kurčeve i drkali. Milan mi je rekao neka se još malo strpim jer mi žele svršiti po guzici. Nisam imala nage a ni volje oduprijeti se. Bili su previše narajcani i uzbuđeni. Nije im trebalo dugo da me obilno zašpricaju po razgolićenoj guzici.

Napokon me Milan odveo u kuću i pokazao gdje je kupaonica. Više od sat vremena uživala sam u toploj kupki. Koliko toliko sam sredila frizuru i popravila šminku. Čarape su bile poderane i njih sam bacila. Navukla sam gaćice. Suknja je bila zamrljana spermom i pokušala sam je očistiti koliko se moglo. Mokru košulju smotala sam u torbicu i na sebe obukla jednu Milanovu majicu kratkih rukava. Navukla sam pletenu vestu, stavila sunčane naočale i izašla napolje. Milan me je pozvao da im se pridružim u jelu i da nešto popijem. Nije mi padalo na pamet. Jedino sam željela što prije otići. Milan me otpratio do kombija rekavši kako sam bila super te kako će me sutra nazvati. Poljubio me i krenula sam s unirformiranim mladićima nazad put grada do svog auta. Na rastanku su me dečki pitali ima li šanse da se koji puta još vidimo. Nasmijala sam se rekavši im neka mi daju brojeve mobitela pa ću ih nazvati. Poljubila sam ih, sjela u auto i krenula kući.










1 komentar:

  1. Vrlo dobra erotska malo perverzna zanimljiva napaljiva priča sa seksi damom u glavnoj ulozi koja ima dobru sexi guzu i lijepe grudi. Najvjerojatnije je dama za vrijeme tretmana uživala.

    OdgovoriIzbriši